2007

ett nytt år

ett nytt jag ?

för visst har jag förändrats, det gör vi alla

jag har lärt mig att se lycka på ett annat vis, (tror jag iallfall)


går alla sönder ibland ?
har mormor kravlat nere på botten någongång ?
har kvinnan jag mötte på väg till skolan gråtit sig tillsöms ?
Har alla mått piss , eller finns det någon jävel där ute som vart lycklig hela livet, som aldrig fällt en tår ?
hör av dig till mig
jag ska få dig att gråta
för det olyckliga och hemska som händer i livet
får dig att uppskatta lyckan mer

för egentligen är de det hemska i livet som gjort dig till den du är.
det som inte dödar dig, gör dig starkare


Kommentarer
Postat av: annabrask'

mycket mycket mycket bra skrivet linn

2007-12-19 @ 22:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback