time kills love

i går kom verkligheten ikapp mig
när han tryckte ner dom där tangenterna

jagvetinte jag,.. om jag ska säga som jag tkr så tkr jag vi borde vara kompisar just nu å sen när jag flttar tillmora så får vi kanske bli bättre kompisar lr mer än kompisar?!

förstod jag att han nog kanske har rätt
vad fan hade jag trott ?
att man skulle bli nya cecilia och markus eller ?

men sen då ?
när han tryckte ner nya tangenter

ja.. för jag har märkt att det är sällan långdistansförhållande håller men om du vill fortsätta å gör vi det
vad betyder dom ?

& att han sagt till henne att han tycker om mig
men återigen
dom där jävla 2 timmarna.
 
jag hatar dom
döda tiden

förlåt jag skriver om honom - pratar om honom - tänker på honom
slåslåslåslåslå mig själv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback