tisdag

jag börjar bli rejält nervös nu
betygbetygbetyg .
jag kan fan inte koncentrera mig på lektionerna längre för att jag tänker
åh nej tänk om det inte går , tänk om han/hon ger mig IG .
tänk om jag blir sjuk & missar massa
tänk om jag aldrig förstår det där
osv.

listan kan göras lång .

& ni säger , men det är ju bara 8:an & nej du är ju bra
men det är inte så jag känner .
det känns liksom panik .
& då kommer den automatiska huvudvärken
skolhuvudvärk .
hade den nästan hela 7:an , knappt haft den i sommar (såklartinte)
men nu är den tillbaka , som en smygande skugga kommer den ,
intar mig & all min ork liksom försvinner som ett vindpust .


fotboll.
ja vad kan man säga
blä för ljumske
dubbel blä för leif .
& hej han ger mig kasst självförtroende .


annabrask&emmaöstberg ni är liv <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback