lördagkväll

Jag lyssnar på anna ternheim & nu tänker jag skriva ut allt
men vet inte vad jag ska skriva
det är liksom tomt , helt tomt
fråga mig inte hur jag mår, för jag vet fakasitkt inte
det känns liksom som jag ine har någon anldening att gå upp på morgonen
men ibland så känns det så jäkla härligt, som igår med anna, jag var liksom hur glad som helst
men sen när man sitter här, då äre liksom tomt igen 
& inte vet jag hur man ska göra det bättre heller då .
för det är något som är fel i botten
men man kan inte sätta fingret på det & det gör det hela mycket jobbigare
men fy vad jag gnäller , men är väll här man ska skriva ut allt
fast jag inget skrivit ut & inget som jag kommit fram till ..

så är egentligen ingen ide
jag saknar det där som så många har .
självkänsla


Kommentarer
Postat av: annabrask

hoppas det känns bättre av att vi pratat ut :) det gör det iaf för mig :) <3

2007-07-18 @ 00:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback