komhem

annabrask
annabrask
anna anna anna
vi alla vill att du ska komma hem nu
kom hem med dina skratt & uppmuntringar
anna kom hem & lys upp våran dag
vi älskar dig
vi älskar dig
digdigdigdigdigdigdigdigdig
skulle kunna hålla på hur länge som helst men nu vet du
VI ÄLSKAR DIG ANNA. DIG & VI VET
att snart , snart kommer du hem.
vi vet det för du är bäst & vi är inget utan dig
varför jag skriver vi är föratt det är vi som saknar dig
vi är flera.
emmakarinlinnnissegraffe & massa mer du vet att vi saknar dig mer än ord kan förklaras<3

Kommentarer
Postat av: annabrask

Jag gråter gråter gråter gråter gråter. För jag saknar er, jag saknar att vara fri, fri som jag är med er, jag vill hem, hem till er.

Tårarna går inte att stoppa, ni betyder så jävla mycket så det finns inte, utan er hade jag inte haft nå att kämpa för.

2007-10-10 @ 21:14:20
Postat av: annabrask

Och avslutningsvis, det viktigaste som inte fick plats i första kommentaren; JAG ÄLSKAR ER! kom ihåg det, det är den största sanningen som finns, JAG ÄLSKAR ER ER ER ER ER. Jag kan fortsätta länge, men jag vet att ni vet.

Jag kommer snart hem.

2007-10-10 @ 21:18:29
Postat av: karingraaf

linn, MKT MKT MKT bra skrivet :D

2007-10-12 @ 22:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback