jag vågar inget säga




jag har kunnat träna hela sommaren
bara det att
jag har inte velat .
thats why jag är i den gruppen (sägs det)
men det är skönt, för om jag skulle vart i den högre gruppen
skulle jag vara nere på botten i självförtroende träsket.
för att jag känner mig så jäkla kass.helt jäkla kass.
ja har kommit på att det är därför det alltid går åt helvete när jag spelar med 92orna.
för att jag känner mig så jäkla kass , det spelar ingen roll vad alla andra säger
jag ligger där & kravlar på botten ändå
& det är sådant det inte går att förklara för paapa
:klart att du ska kämpa som fan nu för & komma upp i den högre gruppen
visa dom nu, du vill väll vara bäst osv.
& nej
jag vet fakitkst inte om jag vill vara det längre
för det fins en sak som jag inte heller våga säga.
att
jag vet inte om jag vill fortsätta spela innebandy 
för det finns helt enkelt ingen vilja längre att fortsätta.
& ja koommer ihåg vad du sa alex.
gör det som du tycker är roligast.


(förlåt för att jagskrev så fult idag,men fick lovatt skriva ut det & ja blblabla)

Kommentarer
Postat av: annabrask

Jag förstår linn,
tror jag.
När självförtroendet sviker.
Jag finns här, om du vill ha ett försökt ill hjälp.
Du vet, jag gör alltid vad jag kan. <3

2007-09-09 @ 02:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback