skolaskolaångest

Insåg just nu
att imrong komma jag få lov gå till skolan preics som idag
& träffa samma förjävliga männsikorna & inte bara imorgon
utan
hela året , & året där på
och 3 år framåt också .
förstår inte hur jag ska kunna förstå alla tal & ekvationer i matten i 9:an?
när jag redan har problem att förstå nu
förstå So:n & Fysiken
hur i helvete ska jag göra det ?

Om ca. 5 år
då har jag gått ut gymnasiet
om ca.5 år , kan jag göra vad jag vill då  ?
kan jag dra till canada som dan&alexander gjorde
eller, kommer jag göra som emelie & plugga 3 år till ?
tänk att skolan egentligen är hälften av våra liv. 
hur i helvete ska det gå för mig . ?

skolångesten .
den bara växer
som en stor jäkla klump i magen
vill bara spy upp den .
testade
men den försvann inte.

Kommentarer
Postat av: emmaöstberg

spyr du , äter inte jag.
thats it

2007-09-03 @ 22:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback