rädsla´?

"I fell so hard for you that it broke my heart in two
Now I'm wrapped in black and blue
You know I'm crazy 'about you"

När jag tidigare fått frågan "vad är du mest rädd för på hela jorden?" så har jag aldrig kunnat ge ett svar. Mina tankar har dock alltid gått till sådant som att bli levande begravd eller att sjunka med en båt. Att veta att snart tar livet slut. Att vara helt fången, hjälplös. Idag förstod jag dock att det finns något som skrämmer mig mer än det. Känslor. Det är nog det mest skrämmande jag vet. De finns där inom oss hela tiden och man kan inte styra dem. Det enda man kan göra är att välja hur man ska hantera dem och ibland kan detta vara en av de svåraste uppgifterna som finns. Kärlek, rädsla, sorg, lycka, hat, ilska...



som känslorna för dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback