ni vet han adam

Hej och vet du vad ?
du gör mig riktigt jävla glad
du vet complete
lycklig helt enkelt

vetdu ?
hur många timmar jag har spenderat leende med dig i tankarna
och minst lika många gråtandes.
Gråtandes för att jagvet att aldrig
kommer jag
bli din

för visst
visst har jag rätt i det ?
för visst tänker inte du på mig tills du somnar
tänker på mig när alla runt omkring pratar om något helt annat
Nej visst
tänker inte du på mig som jag gör på dig
då skulle vi redan gå hand i hand

Men om du kanske inte vågar ?
Du borde
det finns inget att vara rädd för
fast rädd det är jag ändå
Kanske du också
Men jag tycker vi borde våga
du borde våga
för jag är trött på att vänta.
jag bryr mig inte om hur många mil eller timmar
det är emellan
jag skiter att jag låter som en fullständig jubelidiot
för att lockig underbar och magisk
det är du
och för en sån som du
gör jag allt ,
fast man ska aldrig säga allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback