Ingen som du sa du

emma
läser du fortfarande min blogg ?

emma
bryr du dig fortfarande ens ?


hur kunde det bli såhär ?
såhär tomt
såhär ingenting

förr var det fan alltid du & jag
vi vi vi
vafan hände ?
eller jag vet ju vad som hände.
NI hände.
& eran kärlek var & är nog stor för att hålla oss isär

jag passar inte in med er.
fan & förlåt för att jag är så jävla arg & grinig & omogen

men jag har ju förlorat (ja jag vågar säga förlorat nu tror jag) min bästa vän

för du hör aldrig av dig
& inte jag heller, (jag tröttnade efter ett tag när du aldrig kunde)

vi är bara arga på varandra
tjugofyrasju

jag skyller inte på dig
& jag skyller inte på han

jag skyller ingen

men jag saknar

saknar dig
så det gör ont

emma vart fan är du ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback