jag har tvångssyndrom

jag och david beckham har något gemensamt
likaså leonardo dicaprio

vi har alla haft/har samma sjukdom
tvångssyndrom
ocd som det heter i förkortning

jag är sjuk.
jag har tvångssyndrom.
och jag behövde bekräfta det för mig själv.

vi hittade inte till bup först jag och mamma,
vi sprang genom korridorer, ner i källare. mamma ville inte fråga receptionen.
för där stod en bekant
som om hon skämdes.
efter ett tag hittade vi,
det var en kvinna med kort hår som ropade upp mitt namn i väntrummet
sen gick vi in i ett rum med många stolar, jag snorade upp nästan 3 hela näsdukspaket
på fredag ska jag tillbaka
jag vill bli frisk

två procent av befolkningen drabbas någongång av detta syndrom
två procent, varför skulle det just bli jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback