jag minns ikv

om jag går långt in i hjärnbarken kan jag fortfarande minnas
exakt hur deras lägenhet ser ut
buddah huvuden uppe på garderoben direkt till vänster
en spegel till höger, på gustavs dörr en bild på christiano ronaldo

men jag behöver inte gå särskilt långt för att minnas
söndagsmornar i hans säng
om fredagskvällar när vi möts vid bussen.
om den första middagen tillsammans med din familj. första bilden på oss
första kyss bilden på oss när jag ser tjock ut och du ser ut som en bonde, haha
när du var ledsen i telefonen över fotbollen så många gånger
natten vi pratade så länge och jag spelade in dig när jag skulle till barcelona
när vi förlorade oskulden
din mormor och morfars hus, busstorget som känns så jävla tomt utan dig
om senast vi träffades, ca ett halvår efter du gjorde slut
när vi var vakna till kl6


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback